måndag 16 juni 2008

Klas i Radio Kronoberg

I förmiddags spendarade jag 40 minuter i en radiostudio tillsammans med programledaren Marina Axelsson. Programmet heter Västergatan och vi småpratar lite runt min bok och min poesi. Så mycket vettigt lyckas jag väl inte kläcka ur mig. Å andra sidan var det länge sen jag gjorde några anspråk på att säga nåt vettigt... Den biten har jag gett upp. Det finns viktigare saker.
Om någon vill höra inslaget så gå in på lyssna igen. Mellan 10.10 och 10.50 måndagen den 16 juni höres jag.

5 kommentarer:

Ylva sa...

"Tyvärr gick något fel" står det när jag klickar på länken.

Klas Mathiasson sa...

Märkligt. Länken funkar på min dator. Men du, testa gå in direkt:
Gå in på Sr.se
Klicka på lyssna igen (överst nånstans)
Klicka på p4 lokalt
Klicka på Radio kronoberg
Klicka på måndag 16/6 kl. 10.00
Spola gärna fram till typ 10.14. Du är jag med.

Klas Mathiasson sa...

"Du är jag med"
Vafan skriver jag?
Nån dikt eller?
"DÅ är jag med" ska det stå.
Förstås.

Ylva sa...

Nu har jag ställt in de inställningar som behövdes på min dator och lyssnat. Det börjar kännas lite tramsigt att det bara är jag som kommenterar här, du får skaffa dig flera läsare. Men tills vidare kan jag vara ditt största fan. Trevlig intervju, tycker jag!

Klas Mathiasson sa...

Ha ha ha. Det är nog lika få läsare av bloggen som av mina dikter. Det gör inte så mycket. Det viktiga är inte hur många som läser. Det viktigaste är att den finns i fall någon skulle vilja läsa. Jag är tacksam för de (den?)läsare jag har, välkomnar flera och tar gärna emot kommentarer.
Frid
Klas